Persmission!

Tja

Nu har jag varit hemma i två dagar. Det har varit helt underbart. Komma hem och träffa familjen. På fredagen var vi hos några kompisar, grillade och kollade på friidrotts VM. Väldigt trevligt.
Under lördagsförmiddagen var vi på skårsgård och åt brunch. Det var lika gott som vanlig. Man åt till man sprack ungefär hahaha. Vi var sedan och kolla på en loppis som en kompis mamma hade invigning på idag.
Imorgon kl 18.15 ska jag åka tillbaka till kvar och lumpen. Det första jag skall göra när jag kommer dit är att gå till sjukan. Jag har fått väldigt ont i ryggen under fältveckan. Det är pga den tunga packningen.
Vi får se hur det går och hörs senare

Ciao


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0